29.04.2015

Gnocchi cu sos cremos de branza


Zilele trecute imi ramases in frigider niste piure de cartofi , pe care l-am transformat in gnocchi.

Ingrediente gnocchi:
500 gr piure de cartofi rece
250 grame faina
1 ou.

Amestecati toate ingredintele, rezulta o pasta unor lipicioasa dar cu care puteti lucra. Infainati masa de lucru , apoi formati fasii lungi pe care le taiati bucatele mici. Le puteti lasa asa, sau le puteti apasa usor fiecare bucatica pe furcutila, imprimand astfel dintii furculitei,

Dupa ce i-ati format, puneti la fiert o oala cu apa, iar cand apa fierbe adaugati pe rand gnocchi. Cand se ridica la suprafata ii scoateti cu paleta si-i puneti intr-o strecuratoare la scurs.

Dupa ce i-ati fiert puteti prepara sosul preferat, fie sos rosu cu carne fie alb.
Eu am ales sa prepar un sos alb pe baza de branzeturi.
Pentru sos am pus pe foc in jur de 250 ml frisca lichida, iar cand a inceput sa fiarba am adaugat diferite branzeturi( telemea de capra, branza brie, crema de branza).
Gonocchi i-am asezat intr-o tava, peste am turnat sosul, iar deasupra am presarat cascaval razalit. Am dat tava la cuptor pana s-a rumenit usor deasupra.

Pofta Buna!.

Niciun comentariu: