18.03.2014

Pui umplut cu orez





Duminica am pregatit acest pui umplut cu orez.

Ingrediente:
un pui
un morcov
o ceapa mica
un ardei gras rosu
1/2 cup orez
putin ulei

Preparare:
Spalati bine puiul, apoi il condimentati dupa plac( eu am pus sare, piper si boia dulce).
In putin ulei puneti la calit ceapa, ardeiul gras si morcovul, lasati 2-3 minute apoi puneti orez, adaugati putina apa si lasati sa fiarba 10 minute, iar daca mai este nevoie adaugati apa.

Puneti umplutura in pui, prindeti cu scobitori sa nu iasa umplutura afara, puneti putina apa in tava si dati puiul la cuptor la 190 de grade C in jur de o ora. Din cand in cand stropiti puiul cu sosul format in tava, iar daca sosul scade mai adaugati putina apa.

Eu am facut putina umplutura, deoarece am preparat si cartofi prajiti si mujdei de usturoi.


Pofta Buna!

Niciun comentariu: